Expert Panel: Web Real-Time Communications Transforming Customer Service

OTTAWA, May 23, 2013 /CNW/ - Macadamian's Jean-Francois Morin (right) used Web Real-Time Communication technology today in Ottawa to activate a browser-to-browser video call from a laptop to an Android tablet held by Macadamian's Doug Michaelides during WebRTC: Transforming Enterprise Communication. Experts agreed immediate customer service opportunities exist for content providers, contact centres and online retailers.

Image with caption: "Macadamian's Jean-Francois Morin (right) used Web Real-Time Communication technology today in Ottawa to activate a browser-to-browser video call from a laptop to an Android tablet held by Macadamian's Doug Michaelides during WebRTC: Transforming Enterprise Communication. Experts agreed immediate customer service opportunities exist for content providers, contact centres and online retailers. (CNW Group/Macadamian)". Image available at: http://photos.newswire.ca/images/download/20130523_C9583_PHOTO_EN_27006.jpg

SOURCE: Macadamian

Profil de l'entreprise

Macadamian

Renseignements sur cet organisme


FORFAITS PERSONNALISÉS

Jetez un coup d’œil sur nos forfaits personnalisés ou créez le vôtre selon vos besoins de communication particuliers.

Commencez dès aujourd'hui .

ADHÉSION À CNW

Remplissez un formulaire d'adhésion à CNW ou communiquez avec nous au 1-877-269-7890.

RENSEIGNEZ-VOUS SUR LES SERVICES DE CNW

Demandez plus d'informations sur les produits et services de CNW ou communiquez avec nous au 1‑877-269-7890.