3rd edition of the Salon de l'immigration et de l'intégration au Québec - Focus on Integration

MONTREAL, May 9, 2014 /CNW Telbec/ - Ms. Kathleen Weil, Minister of Immigration, Diversity and Inclusiveness and Mr Jonathan Chodjaï, president of Immigrant Québec, welcome the first visitor of the 3rd edition of the Salon de l'immigration et de l'intégration au Québec http://www.salonimmigration.com/espace-medias, at the Palais des congrès de Montréal.

Image with caption: "Ms. Kathleen Weil, Minister of Immigration, Diversity and Inclusiveness and Mr Jonathan Chodjaï, president of Immigrant Québec, welcome the first visitor of the 3rd edition of the Salon de l'immigration et de l'intégration au Québec http://www.salonimmigration.com/espace-medias, at the Palais des congrès de Montréal. (CNW Group/Salon de l'immigration et de l'intégration au Québec)". Image available at: http://photos.newswire.ca/images/download/20140509_C7630_PHOTO_EN_40174.jpg

SOURCE: Salon de l'immigration et de l'intégration au Québec