TSX Venture Exchange Cease Trade Order

BULLETIN TYPE:  Cease Trade Order
BULLETIN DATE:  May 5, 2014
TSX Venture Tier 2 Company

A Cease Trade Order has been issued by the Autorité des marchés financiers on May 5, 2014, against the following Company for failing to file the document indicated within the required time period:

Symbol

Company

Failure to File

Period
Ending

(Y/M/D)

("GMR")

Gastem inc.

Annual Financial Statements

13/12/31

Upon revocation of the Cease Trade Order, the Company's shares will remain suspended until the Company meets TSX Venture Exchange requirements. Members are prohibited from trading in the securities of the Company during the period of the suspension or until further notice.

TYPE DE BULLETIN : Interdiction d'opérations sur valeurs
DATE DU BULLETIN : Le 5 mai 2014
Société du groupe 2 de TSX Croissance

Une interdiction d'opérations sur valeurs a été émise le 5 mai 2014 par l'Autorité des marchés financiers envers la société suivante pour défaut de déposer le document indiqué dans la période prescrite :

Symbole

Société

Défaut de déposer

Période se

terminant

(A/M/J)

(« GMR »)

Gastem Inc.

États financiers annuels

13/12/31

Suite à l'interdiction d'opérations sur valeurs, la négociation des titres de la société demeurera suspendue jusqu'à ce que la société réponde aux normes de Bourse de croissance TSX. Il est interdit aux membres de transiger les titres de la société durant la période de suspension ou jusqu'à un avis ultérieur.

SOURCE : TSX Venture Exchange

Renseignements : Market Information Services at 1-888-873-8392, or email: information@venture.com