Quebec resident Mélanie Normandin pens the ultimate ending to the newest Doritos commercial to win $25,000 and 1% of future sales of
new chip flavour - Onion Rings N' Ketchup

Doritos® The End Contest awards Mélanie control of the brand and a hand in making Doritos history!

TORONTO, May 6 /CNW/ -

Quebec resident Mélanie Normandin  pens the ultimate ending to the newest Doritos commercial to win $25,000 and 1% of future sales of new chip flavour - Onion Rings N' Ketchup. Mélanie takes control of the brand and has a hand in making Doritos history!

To view this Social Media Release, please enter the following address in your web browser.

http://smr.newswire.ca/en/pepsico-beverages-canada/quebec-resident-melanie-normandin-pens-the-ultimate

/NOTE TO PHOTO EDITORS: The photo accompanying this social media release is also available at http://photos.newswire.ca. Images are free to accredited members of the media/

SOURCE PEPSICO CANADA

For further information:

For a complete listing of social media releases available through CNW Group, please visit our calendar at http://smr.newswire.ca

Profil de l'entreprise

PEPSICO CANADA

Renseignements sur cet organisme

CNW Social Media

Renseignements sur cet organisme


FORFAITS PERSONNALISÉS

Jetez un coup d’œil sur nos forfaits personnalisés ou créez le vôtre selon vos besoins de communication particuliers.

Commencez dès aujourd'hui .

ADHÉSION À CNW

Remplissez un formulaire d'adhésion à CNW ou communiquez avec nous au 1-877-269-7890.

RENSEIGNEZ-VOUS SUR LES SERVICES DE CNW

Demandez plus d'informations sur les produits et services de CNW ou communiquez avec nous au 1‑877-269-7890.