Avis aux médias - Mise en chantier d'un ensemble de logements abordables pour
les aînés à Kelowna

KELOWNA, C.-B., le 10 déc. /CNW/ - Vous êtes priés de vous joindre à Ron Cannan, député fédéral de Kelowna-Lake Country, à Steve Thomson, député provincial de Kelowna-Mission et aux représentants de l'organisme The National Society of Hope à l'occasion de la première pelletée de terre pour l'ensemble résidentiel pour aînés Apple Valley, qui procurera des logements locatifs abordables aux aînés et aux personnes handicapées de Kelowna.

Date :       Le 11 décembre 2009
    Heure :      11 h
    Endroit :    2059, Benvoulin Court Kelowna (Colombie-Britannique)

MEDIA ADVISORY - AFFORDABLE SENIORS' HOUSING BREAKS GROUND IN KELOWNA

KELOWNA, BC - Join Ron Cannan, Member of Parliament for Kelowna-Lake Country, Steve Thomson, MLA for Kelowna-Mission and representatives from The National Society of Hope for the official groundbreaking of the Apple Valley Seniors Housing development, which will provide affordable rental housing for seniors and persons with disabilities in Kelowna.

Date:     December 11, 2009
    Time:     11:00 am
    Place:    2059 Benvoulin Court, Kelowna, BC

For more information, media may contact: Contacts: Rachel Nelken, BC Housing, (604) 505-8428; Stefan Krepiakevich, CMHC, (604) 737-4106